El Club de Lectura de la Biblioteca Municipal d'Agramunt ha llegit recentment la novel·la 'Els llops' de Francesc Puigpelat. Aquesta lectura ha estat molt ben valorada pels membres del club i per això des de la biblioteca s'ha convidat a l'autor a oferir una xerrada per tal d'explicar la seva obra.
Francesc Puigpelat, va néixer a Balaguer l'any 1959, és escriptor, periodista i llicenciat en filosofia per la Universitat de Barcelona.
La xerrada tindrà lloc el proper dimarts, 14 de juny a 2/4 de 9 del vespre a la Biblioteca Municipal Guillem Viladot.
Aquesta xerrada s'inclou dins els actes de celebració del 12è aniversari de la biblioteca, que van començar el passat 22 de maig i acabaran amb una exposició sobre els 100 anys d' en Massagran, l'obra estrella de Josep Maria Folch i Torres. Aquesta mostra es podrà visitar a la biblioteca des del 16 de juny al 3 de juliol.
